Direct persoonlijk contact?
Pas lettergrootte aan: A A

Rummikub én meer!

Gisteren was het weer donderdag, dus onze inloop in het dorpshuis in De Wijk was weer geopend. Iedereen kan gewoon binnenlopen voor een praatje, een kop koffie of een gezellig spelletje. Deze ontmoetingen zorgen vaak voor mooie gesprekken. En natuurlijk werd er ook weer fanatiek Rummikub gespeeld…

Elke week hebben we zo zeven inloopmomenten in vier dorpen in Gemeente De Wolden waar iedereen kan binnenlopen:

- Maandagmiddag bij Noppes in Ruinen
- Dinsdagmiddag bij de Huiskamer in Ruinerwold
- Dinsdagochtend- en middag in het Odensehuis in De Wijk
- Woensdagmiddag bij Noppes in Ruinen
- Donderdagochtend bij Noppes in Ruinen
- Donderdagochtend- en middag bij het Odensehuis Zuidwolde
- Donderdagmiddag bij de inloop in De Wijk

#doejemee?